Станом на ранок понеділка, 18 грудня, мобільний оператор «Київстар» відновив доступ до послуг SMS, зокрема в міжнародному роумінгу. Про це повідомили в компанїі, передає «Інтерфакс-Україна».
Також клієнтам вже доступні послуги голосового зв'язку, мобільна передача даних, послуга «Домашнього інтернету». Розпочато відновлення доступу до послуг M2M для бізнес-клієнтів.
Зазначається, що в деяких населених пунктах, зокрема в Києві, все ще виникають локальні труднощі з доступністю «Домашнього інтернету».
«Компанія залучила весь наявний персонал, зокрема з інших регіонів і областей, для якнайшвидшого відновлення роботи послуги», - уточнили в компанії мобільного оператора.
Додається, що технічні роботи відбуваються поступово, з дотриманням усіх вимог безпеки.
У «Київстарі» також нагадали, що якщо SIM-картка не реєструється в мережі, необхідно перезавантажити телефон або ввімкнути і вимкнути «авіарежим». Крім того, допомагає вибір мережі «Київстар» у налаштуваннях телефону.
Нарахування бонусів і компенсацій абонентам, які не могли користуватися послугами зв'язку через хакерську атаку, буде здійснено лише після повної стабілізації роботи мережі та запуску всіх послуг. «Просимо очікувати офіційної інформації від компанії», — додали в «Київстарі».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.