Європейські користувачі Instagram і Facebook можуть невдовзі опинитися перед важливим вибором: платити за користування цими платформами без реклами чи ж залишити все як є, приймаючи персоналізовану рекламу. Компанія Meta надіслала таку пропозицію регуляторам Європейського Союзу.
Згідно з цим планом, Meta має намір стягувати приблизно 10 євро на місяць за використання облікового запису Facebook або Instagram на особистому комп'ютері, а також близько 6 євро за кожен додатковий акаунт, пов'язаний з основним.
У випадку мобільних пристроїв, вартість користування одним акаунтом збільшиться приблизно до 13 євро через комісію, яку Meta сплачує магазинам Apple і Google.
Ця пропозиція Meta відповідає жорстким регуляторним вимогам ЄС та надає європейським користувачам можливість вибору платної версії сервісу, якщо вони бажають уникнути персоналізованої реклами. Такий крок є спробою Meta обійти нові правила ЄС, які можуть змінити обмеження щодо відображення персоналізованої реклами без попередньої згоди користувача, що може підірвати основний прибуток компанії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.