Кіберполіція повідомляє, що одним з часто вживаних методів шахрайства є присвоєння фінансового номера особами, які не мають до нього відношення, через використання можливості дистанційної заміни SIM-карт.
У випадку успішної реалізації зловмисники можуть незаконно привласнити кошти з банківських рахунків, оформити онлайн-кредити, провести операції на веб-сайтах або придбати товари у звичайних магазинах, зазначає Кіберполіція.
"Для цього зловмисники телефонують та представляються працівниками мобільного оператора. Під різними приводами вони випитують в абонентів смс-код від мобільного оператора", - йдеться у повідомленні.
До прикладу, шахраї можуть запропонувати перейти на поліпшені стандарти зв’язку або змінити сім-картку на електронну (е-сім) тощо.
"Щоб не потрапити у пастку, не поспішайте виконувати вказівки незнайомців та покладіть слухавку. При необхідності самі зателефонуйте на офіційний номер мобільного оператора. Так ви будете впевнені, що дійсно спілкуєтеся з представником телекомунікаційної компанії", - йдеться у повідомленні.
Також шахраї телефонують від імені різних організацій, установ або онлайн-сервісів тощо. У цьому випадку основна мета шахраїв - переконати абонента перетелефонувати на його номер.
"Після цього зловмисники замовляють в оператора мобільного зв’язку послугу відновлення сім-карти. Для ідентифікації абонента шахраї використовують інформацію про номери телефону, на які перетелефонував власник номера", - повідомили у Кіберполіції.
Якщо помітите підозрілу активність, негайно зателефонуйте до банку за номером, який зазначено на звороті вашої картки, та заблокуйте картки, рахунки та доступ до інтернет-банкінгу. Зв’яжіться з вашим оператором мобільного зв’язку, поясніть ситуацію та попросіть заблокувати обидві сім-картки (стару та нову) до з’ясування всіх обставин.
Для того щоб не стати жертвою шахраїв, треба дотримуватися наступних рекомендацій:
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.