Пенсійний фонд у листі від 13.06.2023 р. № 800-030401-8/32247 вказав, що наразі існує технічна можливість для страхувальників подавати заяви-розрахунки для отримання фінансування, у тому числі допомоги на поховання застрахованої особи або члена сім'ї застрахованої особи, через вебпортал електронних послуг ПФУ.
Для того, щоб отримати допомогу на поховання, страхувальнику необхідно створити заяву-розрахунок у своєму особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ.
У цій заяві-розрахунку необхідно вказати суму допомоги на поховання (Тип заяви-розрахунку: "Паперові документи", тип додатка: "Додаток 3"). Альтернативно, заяву-розрахунок можна подати у паперовій формі до сервісного центру ПФУ. При цьому необхідно забезпечити, щоб заява та всі необхідні документи були подані отримувачем допомоги у строк, встановлений статтею 24 Закону України від 23.09.99 р. № 1105-XIV (далі - Закон № 1105).
А у листі Пенсійного фонду від 14.06.2023 р. № 2800-030401-8/32608 розглядаєт
Фахівці ПФУ у листі зауважили, що ч. 1 ст. 22 Закону № 1105 не врегульовано питання призначення та здійснення надання допомоги на поховання, така допомога призначається та надається будь-яким страхувальником, з яким застрахована особа на момент настання страхового випадку: перебувала в трудових відносинах; виконувала роботи або надавала послуги на підставі цивільно-правового договору.
При цьому Пенсійний фонд нагадує, що допомогу на поховання призначають на підставі оригіналу витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.