Укрзалізниця проводить службову перевірку інциденту, що стався нещодавно у поїзді Львів — Київ.
Про це повідомили у пресслужбі перевізника.
«Укрзалізниця прагне неупередженого розгляду причин виникнення конфлікту між пасажирами. Якщо версія поїзної бригади про те, що причиною конфлікту між пасажирами стало спілкування пасажирки російською мовою, не підтвердиться, і виявиться, що пасажир дійсно чіплявся до іншої пасажирки й провідник не вжив відповідних дій, до нього буде застосовано дисциплінарні заходи. Укрзалізниця детально вивчить ситуацію та прийме виважене рішення», - сказано у повідомленні.
Також пасажирам нагадали, що залізниця має чіткий алгоритм вирішення конфліктів, що виникають на шляху прямування поїзда.
Перший з пунктів — звернення зі скаргою до провідника або начальника поїзда, які мають втрутитись і розсадити за необхідності пасажирів.
Другий пункт — якщо можливо, фіксація того, що відбувається, на камеру чи фото.
Третій — виклик поліції поїзною бригадою на наступну на шляху прямування станцію.
«Якщо на якомусь з етапів процес іде не за алгоритмом, то пасажир може одразу звернутись до контактного центру УЗ за номером 0800 503 111 зі скаргою на ситуацію, що дозволить нам оперативно втрутитись і вирішити проблему», - зазначили в УЗ.
Також пасажирів закликали бути свідомими та коректними у своїй поведінці.
«Поїзд — це, насамперед, засіб пересування, а не місце для знайомств», - наголосили у перевізника.
Нагадаємо, що Укрзалізниця запустила жіночі купе: список потягів.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.