З 16 лютого 2023 року в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери було впроваджено розділ Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг, що забезпечує накопичення, зберігання та використання даних про надавачів та отримувачів соціальних послуг, визначених законодавством. Про це нагадують у Мінсоцполітики та розповідають, як користуватися Реєстром.
«Юридичні особи та фізичні особи — підприємці, які надають соціальні послуги, та хочуть подати документи до Реєстру, як надавачі, мають виконати відповідні кроки:
1. для включення вас як надавача до Реєстру вам необхідно підготувати документи, визначені у Порядку формування, ведення та доступу до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021 року № 99 ;
2. для включення до Реєстру вам необхідно подати документи до вашого реєстратора. Нагадуємо, що документи/відомості, що вносяться до Реєстру, подаються в паперовій формі суб’єкту реєстрації або центру надання адміністративних послуг за місцем реєстрації (для юридичних осіб), за місцем проживання (для фізичних осіб - підприємців). Перед тим, як йти до реєстратора, радимо зателефонувати та проконсультуватися щодо годин для прийому документів. Знайти реєстраторів у вашому регіоні можна за посиланням .
3. після успішної реєстрації у Реєстрі, реєстратор сформує для вас Витяг з Реєстру, що і буде підтвердженням того, що вас включено до Реєстру як надавача», — йдеться у повідомленні.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.