Пенсійний фонд України роз’яснив, що робити, якщо під час подання на пенсію по інвалідності не завантажилася друга сторона висновку МСЕК.
Подана через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України заява про призначення пенсії та необхідні документи мають бути опрацьовані не пізніше 10 днів після подання. Якщо в результаті аналізу поданих документів виявлено будь-які недоліки, заяві надається статус «Відсутні документи або некоректності в документах».
Коли заяві надано такий статус, користувач має можливість доповнити її необхідними скан-копіями (з урахуванням інформації у повідомленні, що надійшло в особистий кабінет) та надіслати до Пенсійного фонду України повторно. Для цього призначено кнопку «Замінити документи», яка відкриває екранну форму раніше заповненої заяви.
Натиснувши кнопку «Додати файл», можна приєднати скан-копії додаткових (або виправлених) документів.
Для надсилання відкоригованої заяви до Фонду потрібно натиснути кнопку «Відправити в ПФУ». При цьому сама заява повторно вже не формується та не підписується, а залишається саме в тому вигляді, який було первинно сформовано та подано користувачем до Фонду.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.