З 1 червня на українців чекають чотири зміни у роботі сервісних центрів МВС. Про це заявив інтерв'ю «Дзеркалу тижня» заступник Міністра внутрішніх справ Богдан Драп’ятий.
За його словами, прийдешні зміни спрямовані на поліпшення роботи сервісних центрів МВС шляхом продовження цифровізації, мінімізації бюрократичних процедур та надання вибору способу отримання послуги — онлайн або офлайн.
Отже, перша зміна, яку вже влітку відчують громадяни, — це посилення безпеки дорожнього руху шляхом здійснення заходів щодо усунення, мінімізації джерел корупційних ризиків, пов’язаних із прийманням теоретичного та практичного іспитів для отримання права на керування транспортними засобами. Ця зміна включає також комплексне вдосконалення засобів технічного контролю.
Друга зміна — упровадження цифрових проєктів.
Третя напрям розвитку — безбар’єрність.
Як зазначив заступник міністра, уже розпочато роботу з пристосування головних входів до будівель сервісних центрів МВС до потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Також у роботі сервісних центрів МВС планують поглибити міжнародне співробітництво.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.