Міністерство фінансів України розробило проект документу для перевірки інформації у податкових органах щодо потенційних отримувачів субсидій та пільг. Документ розміщений для обговорення на сайті Федерації профспілок (ФПУ).
Так, мова йде про Порядок надання Державною податковою службою Пенсійному фонду України інформації з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків для призначення житлових субсидій та/або надання пільг.
Документом визначається механізм надання відомостей суб’єктами інформаційного обміну в електронній формі. Зокрема, ПФ подає до податкової в електронній формі запити на отримання інформації про джерела та суми доходів фізичної особи, річний дохід, про групу платників єдиного податку, до якої належить фізична особа - підприємець. Запит може містити інформацію щодо однієї або декількох фізосіб.
ДПС забезпечує обробку запитів у п’ятиденний строк з дня їх отримання та надає відповідь.
«Інформація, що передається, використовується суб’єктами інформаційного обміну виключно з метою реалізації ними своїх функцій та повноважень, визначених законодавством, і не може бути передана третій стороні, якщо інше не передбачено законом», - йдеться в документі.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.