Держпродспоживслужба розповіла громадянам, як діяти, якщо отримали замовлену в інтернет-магазині посилку через поштомат, а товар пошкоджений або не укомплектований.
«Поштомат - дуже зручний спосіб для здійснення автоматичних операцій прийому і видачі посилок: жодних документів, черг та графіку, тільки наявність мобільного телефону із встановленим застосунком.
Але є і зворотня сторона – унеможливлюється здійснення перевірки вмісту посилки (огляду товару) до моменту її остаточного отримання адресатом (переходу права власності на товар до покупця) та зумовлює необхідність доведення покупцем факту існування недоліків товару до моменту його отримання, якщо продавець не визнає факт поставки некомплектного чи пошкодженого товару.
- пропорційного зменшення ціни товару;
- доукомплектування товару в розумний строк або заміни некомплектного товару на комплектний;
- відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої грошової суми.
Відповідно до статті 22 Закону №1023 захист прав споживачів, передбачених законодавством, здійснюється судом. При задоволенні вимог споживача суд одночасно вирішує питання щодо відшкодування моральної (немайнової) шкоди. Споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов’язані з порушенням їх прав», — сказано у повідомленні.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.