Київська міська державна адміністрація повідомила, що у нову версію міського застосунку Київ Цифровий команда КП «ГІОЦ» додала інтеграцію з Контактним центром 1551. Про це йдеться у пресслужбі КМДА.
«Створити звернення в застосунку можна в розділі «Допомога», – заявив керівник цифрової трансформації Києва і заступник голови КМДА Петро Оленич.
«Розділ «Допомога» можна знайти, натиснувши на фото профілю.
Користувачі, які мають акаунт у застосунку 1551, зможуть одразу створити звернення. Не зареєстровані у 1551 користувачі автоматично перейдуть на екран завантаження застосунку. У 1551 приймають заяви з питань житлово-комунального господарства, транспорту й доріг, благоустрою та інших питань, які потребують вирішення в місті.
Команда застосунку «Київ Цифровий» розповіла про деталі оновлення на своїй сторінці у Facebook. Раніше з питаннями щодо проблем міста користувачі зверталися, зокрема, у техпідтримку «Київ Цифровий» і їх перенаправляли до Контактного центру Києва. Нова інтеграція пришвидшить та спростить створення звернень для користувачів «Київ Цифровий».
В оновлену версію «Київ Цифровий» додали й інші вдосконалення за відгуками користувачів. У міському застосунку з’явилися налаштування швидкого доступу до сервісів. У налаштуваннях у профілі користувачі можуть вибрати, які сервіси відображатимуться на головному екрані застосунку.
Крім того, вдосконалили сервіс «Петиції», щоб зробити його використання комфортнішим. Додали сортування підписаних петицій, зручну навігацію та пошук», — повідомили у КМДА.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.