При Міністерстві інфраструктури існує комісія, яка розподіляє ліцензії ЄКМТ – тобто «проїзні», які видаються на рік і дозволяють перевізникам здійснювати перевезення на території більше ніж 50 країн.
Раніше, за словами заступника міністра інфраструктури Мустафи Найєма, розподіл цих ліцензії відбувався нечесно. Комісія засідала у закритому режимі, а спроможності перевізників – кандидатів на отримання ліцензії оцінювалися вручну.
Рік потому, каже Найєм, засідання комісії перевели в онлайн – режим, а процес збору та аналізу інформації про перевізників в електронний вигляд. У такий спосіб унеможливилися «несправедливі» присудження ліцензій за хабарі.
Однак, як стверджує заступник міністра, шахраї продовжують «працювати», пропонуючи перевізникам вплинути на членів комісії за грошову винагороду.
На превеликий жаль, каже Мустафа Найєм, багато перевізників, побоюючись залишитися без ліцензії, погоджуються на угоду, хоча, насправді, вони самостійно можуть перевірити, чи мають права на ліцензію чи ні.
Виходить так, що перевізник отримує ліцензію заслужено, однак вимушений заплатити шахраєві, який начебто повпливав на членів комісії. Чистий флешбек про наперсточників з 90-х, коментує цю ситуацію заступник міністра.
На щастя, СБУ та прокуратурі вдається розкривати подібні схеми. Так, за словами заступника міністра інфраструктури Мустафи Найєма, правоохоронці затримали керівника одного з управлінь держпідприємства «Укрінтеравтосервіс» та його спільницю в отриманні хабаря за видання дозволу на міжнародні перевезення.
Нагадаємо, що «Судово-юридична газета» писала про цей інцидент раніше.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.