Нафтогаз пояснив споживачам, що робити, якщо облгази ігнорують передані показники лічильників. Про це повідомляє пресслужба компанії.
Передавати дані необхідно з 1-го до 5-го числа щомісяця. Зробити це можна кількома способами: на сайті або в чат-боті облгазу. Також можна зателефонувати до кол-центру облгазу або ж прийти до них в офіс.
У Нафтогазі наголосили, що головне завдання облгазів – доправляти газ споживачам. Також у їхній компетенції вмикати й вимикати газ. Облгази мають забезпечувати якість газу й оперативно реагувати на аварійні виклики.
Споживачам наполегливо рекомендують, передаючи показання лічильника онлайн, фіксувати це на відео, фото або ж хоча б робити скріншоти.
Якщо ж показання споживачів не зарахували, потрібно скерувати до облгазу письмове звернення. Ви маєте повне право вимагати роз'яснення, чому передані вами показання лічильника зафіксовані неправильно.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.