21 жовтня Державне підприємство «Національні інформаційні системи» оновило програмне забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (ЄДР). Про це повідомляє пресслужба ДП «НАІС».
Поточним оновленням реалізовано можливість вивантаження до Державної податкової служби України (ДПС) сканованих копій документів щодо обрання системи оподаткування під час проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця.
Окрім того:
Доопрацьовано форми внесення відомостей щодо засновників юридичної особи, а також керівників юридичної особи та відокремленого підрозділу – додано нові атрибути:
- Телефон;
- Адреса електронної пошти;
Усунено недоліки:
- Щодо некоректного відображення у формах надання інформації з ЄДР відомостей про вимогу нотаріального засвідчення справжності підпису учасника під час прийняття ним рішень з питань діяльності відповідної юридичної особи та/або вимогу нотаріального посвідчення правочину, предметом якого є частка учасника у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) відповідної юридичної особи;
- Щодо помилки «Підпис недійсний» під час перевірки кваліфікованого електронного підпису на реєстраційних діях, під час яких проводилась зміна видів економічної діяльності, що діяли до 2006 року на види економічної діяльності, що діють з 2012 року;
- Щодо помилки «Критерії пошуку даних в ДПС не співпадають з введеними даними. Для коректної роботи виконайте повторно перевірку в ДПС або очистіть поле» під час виконання перевірки в ДПС на етапі проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця» стосовно ФОП, які були зареєстровані в автоматичному режимі без участі державного реєстратора.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.