Управління з питань реклами запустило Telegram-бот «Київреклама», який допомагає зорієнтуватися в усіх процедурах, пов’язаних із зовнішньою рекламою та вивісками.
Про це повідомляє КМДА.
«Бот надає відповідь на 50 питань. У своїх відповідях він також має активні посилання на розділи з сайту Управління, де з інформацією можна ознайомитись більш детально, скачати шаблони, проглянути алгоритми, приклади та іншу корисну інформацію», – розповіла начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.
Питання та відповіді згруповані в боті за такими блоками:
Отримати доступ до бота можна за посиланням.
Також ми розповідали, що в Україні хочуть прибрати рекламні щити вздовж доріг.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.