Деякі українці отримують платіжки за газ з невірними показниками. У газопостачальній компанії «Нафтогаз України» розказали, що робити у такому випадку.
«Читаємо в коментарях на сторінці ГК «Нафтогаз України» про те, що клієнти отримують платіжки з нулями або геть іншими показаннями. На жаль, таке трапляється вже кілька місяців поспіль. Оператори ГРМ (облгази) просто ігнорують вчасно передані показання лічильників», - зазначили в компанії.
За інформацією пресслужби, у такому випадку, по-перше, потрібно звернутися до свого облгазу з офіційним письмовим зверненням та вимогою надати роз’яснення, чому передані показання лічильника зафіксовані неправильно і звідки взялася зазначена в рахунках сума.
По-друге, потрібно звернутися до Нацкомісії з регулювання тарифів - НКРЕКП - не просто зі скаргою про порушення з боку оператора ГРМ (облгазу), але й вимогою провести його перевірку на предмет дотримання ліцензійних умов.
«До речі, передаючи показання лічильника, фіксуйте це на фото чи відео, робіть скріншоти в особистому кабінеті чи чат-боті», - йдеться у повідомленні.
«ГК «Нафтогаз України» рекомендує сплачувати за фактом нарахування, а якщо у вас знову «нуль» - зробіть переплату», - зазначили в «Нафтогазі».
В компанії нагадали, що облік газу - зобов’язання та відповідальність операторів газорозподільних мереж (облгазів).
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.