Страхувальники або їхні представники повинні подати інформацію про присвоєння, зміну, позбавлення рангу держслужбовця чи складання ним присяги до реєстру. Це можна зробити в електронній формі. Про це повідомляє Пенсійний фонд України.
Держслужбовці зобов'язані вносити такі відомості до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, оскільки це передбачено ч. 3 ст. 36 та ч. 11 ст. 39 Закону України від 10.12.2015 № 889-VIII «Про державну службу».
Щоб подати відомості в електронній формі, потрібно зайти в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за посиланням та створити відповідний запис, а потім підтвердити інформацію цифровим підписом.
Крім того, держслужбовець може зробити запис про складення присяги, присвоєння, зміну та позбавлення рангу в трудовій книжці.
Також писали, що у ПФУ пояснили, як перевести виплату пенсії у банківську установу.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.