14 липня за ініціативи НАДС відбулася онлайн-зустріч із державними секретарями міністерств щодо впровадження інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах (HRMIS). Про це повідомляє офіційний сайт НАДС.
Було продемонстровано можливості системи та переваги її використання. За словами Голови Агентства Наталії Алюшиної, система дозволяє віддалено здійснювати процеси документального оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення, а також нарахування ЗП. Також ідеться про автоматичний підрахунок стажу, контроль за встановленням надбавок за вислугу років, підрахунок використаних днів відпусток та їх залишків, формування довідок та інших документів з обліку персоналу.
«Очікується, що подальше впровадження системи дозволить скоротити трудові витрати на процеси ведення обліку персоналу, обробку документів та нарахування зарплати, оптимізує процеси обліку аналізу статистичних даних в державних органах.
Директор Генерального департаменту з питань цифровізації у сфері державної служби Дмитро Лук’янов відзначив важливість створення внутрішніх команд із впровадження HRMIS у міністерствах, а також – системи навчання та супроводження користувачів.
Довідково: HRMIS є інформаційною системою управління людськими ресурсами та обліку персоналу або єдиною електронною базою, де зберігається інформація про працівників державних органів. Її наявність дозволяє віддалено здійснювати процеси документального оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення, а також нарахування заробітної плати. Наразі до HRMIS підключено 91 державний орган та внесено інформацію щодо більше 22 тисяч працівників. Систему впроваджує НАДС за підтримки Світового банку та ЄС у рамках проєкту «Зміцнення управління державними ресурсами», — сказано у повідомленні.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.