Уповноважений Верховної Ради з прав людини звернулася до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів щодо дискримінаційної реклами.
Як повідомляє прес-служба Омбусмена, за результатами моніторингу 26 жовтня 2017 року соцмережі Facebook виявлено рекламу київської перепічки з зображеннями оголених частин жіночого тіла і сексистськими написами.
У прес-службі нагадали, що відповідно до Закону України «Про рекламу», реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності. Забороняється також поширювати рекламу, що містить елементи приниження людської честі та гідності; розміщувати в рекламі твердження, які є дискримінаційними, в тому числі за ознакою статі (статті 7 і 8 Закону України «Про рекламу»).
До того ж, рекламу можуть порахувати дискримінаційною і такою, що порушує сумлінну маркетингову практику, якщо вона зображує жінку в якості прикраси, включаючи натяки на сексуальність людей, які нічим не пов'язані з рекламованим продуктом, і не мають прямих асоціацій зі споживанням рекламованого товару.
З огляду на вищесказане, омбудсмен звернулися в Держслужбу з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів з проханням перевірити рекламу київської перепічки на предмет відповідності її Закону України «Про рекламу».
Питання в даний час знаходиться на контролі омбудсмена.
Нагадаємо, раніше в соцмережі Instagram з'явився аккаунт нібито київської перепічки з еротичної рекламою. Але в самій «Київській перепічці» заперечують причетність до сторінки.