«Укравтодор» планує реалізувати проект нового автобану Львів — Будапешт через КПП «Дийда».
Як повідомила прес-служба агентства, в рамках реалізації цього проекту «Укравтодор» спільно з Всесвітнім банком почали підготовку pre-feasibility study (попереднє техніко-економічне дослідження, — прим. ред.) Проекту будівництва (реконструкції) дороги I категорії Львів — Мукачево.
Відзначається, що ця дорога стане основною артерією для експорту товарів з України в країни східної та південної Європи і транзитним коридором міжнародної торгівлі через Україну з Білорусі та країн Балтії в країни східної та південної Європи, а також забезпечить стійке сполучення Закарпаття з іншими регіонами України.
В даний час дорога М-06 з Мукачева до Львова проходить через складний гірський рельєф, внаслідок чого проїзд по ній триває близько 3,5 годин. Новий автобан скоротить час у дорозі до двох годин, підкреслюють в «Укравтодорі».
Підготовка такого проекту передбачає розробку оптимальної концепції нового маршруту з пропозиціями по ремонту наявних ділянок дороги і/або будівництвом нових, а також визначення вартості проекту відповідно до обраної концепції.
Нова автомагістраль з'єднає Львів з угорським автобаном М-3 Будапешт — Ніредьгаза і стане головним автомобільним коридором між Україною та Угорщиною.
«Укравтодор» нагадує, що в цьому році розпочато проектування нової автомобільної дороги I категорії від міста Мукачево до КПП «Дийда». Ця ділянка дороги повинна спростити транспортне сполучення між Україною та Угорщиною, а також зменшити навантаження з контрольно-пропускного пункту «Чоп-Захонь», на який поки що приходиться основна частина вантажних перевезень.
У перспективі новий автобан Львів — Мукачево буде взаємодіяти зі словацьким автобаном R-2, що забезпечить його зв'язок з системою швидкісних доріг Словаччини, Чехії, Німеччини.