21 серпня в Київській міській державній адміністрації відбувся брифінг щодо особливості розрахунків за комунальні послуги, якщо показники квартирних лічильників не були відображені в платіжних повідомленнях.
Директор розрахункового департаменту «Київводоканалу» Валерій Люлін розповів, що останні 90 тисяч киян перейшли від режиму самозаповнення квитанцій по нарахуванню.
«Рік тому почався важкий процес переходу на квитанції про нарахування, і як раз до вступу в дію нового Закону «Про комерційний облік послуг теплопостачання та водовідведення» ми перевели весь Київ на нарахування. Згідно діям нового закону кожен споживач наших послуг зобов'язаний надати показники своїх лічильників постачальнику послуг. На сьогоднішній день ми пропонуємо безліч способів, як це зробити. З цього місяця на сайті «Київводоканалу» відкривається особистий кабінет, де можна побачити всю свою історію нарахувань платежів і показань лічильників, точно так же можна передати показання через колл-центр. Також з цього місяця будуть працювати Viber-бот і Telegram-бот », — повідомив Люлін.
Також акцентувалася увага на максимальній роботі в електронних каналах.
«Налагоджується система передачі даних через банківські установи, тобто при оплаті рахунку за попередній період споживач вписує свідчення на дату оплати та в наступному місяці приходить рахунок з тими показниками, які були вписані в квитанцію при оплаті. Зараз ми стикаємося з певною кількістю скарг, що не завжди в систему потрапляли правильні показники, до наступного місяця готуємося максимально це виправити», — запевнив Люлін.
Якщо хтось із споживачів зіткнувся з проблемою неправильної платіжки, не потрібно це сприймати як спеціальне нарахування «Київводоканалу». Навпаки, організація зацікавлена в тому, щоб кияни отримали правильні нарахування, і щоб стан рахунків відповідав тим показаннями, які є у споживачів.
«На сьогоднішній день ми можемо запропонувати кожному, хто отримав неправильну платіжку, звернутися в Центр комунального сервісу. Близько 80 точок по Києву працюють і приймають споживачів. Також працюють наші центри обслуговування, які відкриваються в кожному новому кварталі. Адреси: вул. Героїв Сталінграда, 14-Ж, Електротехнічна, 16, Ревуцького, 5. 6 днів в тиждень ми готові прийняти споживачів і провести необхідні перерахунки», — зазначив Люлін.
Валерій Люлін підсумував, що навіть якщо отримані квитанції з неправильними нарахуваннями, то оплатити потрібно по фактичному споживанню, при цьому самостійно вирахувавши суму до оплати, і в наступному місяці будуть вжиті необхідні заходи, щоб такі квитанції вже були правильними.