Державне підприємство «Інформаційні судові системи» пояснило, що робити, коли під час подачі заяви/клопотання через підсистему Електронний суд відображається сторінка білого або сірого кольору, система зависає або некоректно відображається ПІБ та інші символи на екрані.
«Необхідно відключити автоматичний переклад сторінки в Google Chrome, як зазначено на зображенні нижче.
Після вимкнення необхідно оновити сторінку з очисткою кешу: CTRL+F5 або CTRL+SHIFT+R на клавіатурі», - сказано у повідомлені.
Раніше ми писали, як діятиме суд в разі відсутності з 18 жовтня у заявника електронного кабінету, - роз’яснення.
Перевірити наявність електронного кабінету у користувача можна за посиланням.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.