Електронний суд: що робити, коли не відображаються справи, які були зареєстровані в суді до функціонування системи

12:10, 15 червня 2023
Користувачам Електронного суду дали поради щодо вирішення проблем з відображенням справ.
Електронний суд: що робити, коли не відображаються справи, які були зареєстровані в суді до функціонування системи
Слідкуйте за актуальними новинами у соцмережах SUD.UA

У Електронному суді пояснили, що робити, якщо не відображаються справи в кабінеті, які були зареєстровані в суді до початку функціонування системи. Про це йдеться на Facebook-сторінці Електронного суду.

«Справа, що була зареєстрована в суді через заяву електронного суду, надходить до кабінету користувача за його РНОКПП (раніше ІПН). У випадках реєстрації таких справ РНОКПП користувача заповнюється в картці учасника процесу автоматизованої системи документообігу суду (далі АСДС) автоматично з сертифіката ЕЦП/КЕП користувача.

Для того, щоб в розділі «Мої справи» відображались справи користувача необхідно, щоб в карточці додаткових відомостей учасника процесу в АСДС у відповідному полі був внесений РНОКПП користувача.

Для цього потрібно звернутись до суду з заявою, використовуючи шаблон «Заява про ознайомлення з матеріалами справи в електронному вигляді ( внесення РНОКПП до додаткових відомостей про учасника справи та надання доступу до електронної справи)» для того, щоб відповідальний працівник апарату суду вніс дані РНОКПП», - сказано у повідомленні.

Раніше ми писали, що робити, коли під час подачі заяви/клопотання зависає система.

Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.

XX з’їзд суддів України – онлайн-трансляція – день перший
Telegram канал Sud.ua
XX з’їзд суддів України – онлайн-трансляція – день перший
Головне про суд
Сьогодні день народження святкують
  • Інна Коваленко
    Інна Коваленко
    суддя Дніпровського районного суду міста Києва