Член наглядової ради «Укрзалізниці» Сергій Лещенко процитував Укрзалізницю, яка розповіла про нові сервіси для пасажирів.
«Ми вирішили, що кожен український пасажир вартий рівня сервісу, який ми пропонуємо для перевезень європейських дипломатів. Тож починаємо поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах Укрзалізниці.
У рамках «пілоту» на перших двох поїздах тестуємо наступне:
- мийні засоби нового покоління для внутрішнього миття вагонів — ці вагони мають виглядати зразково!
- замість кускового мила для рук тестуємо якісну піну в зручних автоматичних дозаторах;
- встановили більш зручні тримачі для туалетного паперу та замінили сам папір;
- забезпечили вбиральні одноразовими накладками на унітази;
- додали дозатори паперових рушників.
Але і це ще не все: у рамках пілоту ми запропонуємо пасажирам скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся. Все це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати у провідника, а для пасажирів вагонів люкс (СВ) цей набір буде включено до вартості квитка.
Яким рейсам пощастило отримати «пілотні» вагони?
№75/76 Кривий Ріг — Київ
«Потяг до перемоги» (до 13.09.2022 на маршруті №31/32 Запоріжжя — Львів).
Нам дуже важливо почути зворотний зв'язок з приводу оновлень, тож у цих вагонах обов'язково розміщені QR-коди для ваших відгуків.
Продовжуємо робити ваші подорожі комфортнішими навіть під час війни», - зазначили в УЗ.
Коли такі сервіси з’являться у приміських потягах, поки невідомо.
Автор: Наталя Мамченко
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.