В Україні чітко працює механізм пересилання паспортів від одного територіального підрозділу міграційної служби до будь-якого в іншому регіоні України, а також через Міністерство закордонних справ України до закордонних дипломатичних установ і розміщених за кордоном представництв Центру обслуговування громадян «Паспортний сервіс».
У Державній міграційній службі пояснили, як отримати паспортний документ за кордоном:
«Слід звернутися до закордонної дипломатичної установи України з заявою про отримання у країні перебування закордонного паспорта або внутрішнього паспорта у вигляді ID-карти. Заява має бути адресована тому територіальному підрозділу Державної міграційної служби в Україні, в якому цей документ оформлявся».
Наприкінці минулого року урядовою постановою було врегульовано питання, яким чином зробити так, щоб громадяни, які оформили закордонні чи національні паспорти у вигляді ID-картки в одному регіоні, мали можливість отримати готові документи безпосередньо за місцем свого фактичного перебування в іншому регіоні України, і так само за кордоном, пояснили у службі.
У ДМС пишуть, що для працівників міграційної служби подібна процедура пересилання паспортних документів за кордон вже стала буденною. Відпрацьовано певний алгоритм дій, щоб на прохання людей паспорти були доставлені практично у будь-яку країну, де є дипломатичне представництво України.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.