Інформацію про пільговиків до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги вносять фахівці територіальних органів Пенсійного фонду України.
Про це повідомили у ПФУ та пояснили, що відомості про пільговиків обліковуються в Реєстрі.
До Реєстру вноситься інформація про особу, яка набула статусу пільговика.
У разі необхідності відомості, внесені до Реєстру, коригуються (наприклад, у пільговика змінились прізвище, місце проживання, статус тощо).
Заява про внесення даних до Реєстру з необхідними документами подається пільговиком особисто, поштою або в електронній формі (вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний додаток Пенсійного фонду України).
Відеоінструкція, як подати заяву на призначення пільги:
Крім того, ми писали, чи може виплачуватися пенсія за довіреністю: у ПФУ відповіли.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.