20:59, 22 жовтня 2023
Якщо є підстави вважати, що списання коштів сталося неправомірно, а претензії ігноруються, ви маєте право подати скаргу до територіального органу Держпродспоживслужби.
Зображення: freepik.com
Без послуг мобільного зв’язку та інтернету важко уявити життя сучасної людини. Однак, як розповідають у Держпродспоживслужбі, бувають випадки, коли «нарахування/списання» коштів стає несподіванкою для абонентів.
У Державній службі України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів нагадали, що під час замовлення та/або отримання телекомунікаційних послуг споживач має право на:
- безоплатне отримання від оператора, провайдера вичерпної інформації про зміст, якість, вартість та порядок надання послуг;
- отримання від оператора, провайдера відомостей щодо наданих послуг;
- обмеження оператором, провайдером телекомунікацій доступу споживача до окремих видів послуг на підставі його власної письмової заяви;
- повернення від оператора, провайдера невикористаної частки коштів у разі відмови від передплачених послуг у випадках і порядку, визначених цими Правилами, а також договором приєднання щодо виконання благодійного телекомунікаційного повідомлення (у разі укладення такого договору);
- відмову від телекомунікаційних послуг у порядку, встановленому договором про надання телекомунікаційних послуг;
- відмову від оплати телекомунікаційної послуги, яку вони не замовляли;
- отримання відомостей щодо можливості та порядку відмови від замовленої телекомунікаційної послуги;
- оскарження неправомірних дій оператора, провайдера шляхом звернення до суду та уповноважених державних органів;
«Якщо у вас є підстави вважати, що списання коштів сталося неправомірно, а претензії ігноруються суб’єктом господарювання, ви маєте право подати скаргу до територіального органу Держпродспоживслужби за місцем проживання», - наголосили у Держслужбі.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.