Пенсійний фонд України що робити, якщо надіслану поштою заяву на призначення субсидії або декларацію не було підписано. Про це йдеться у пресслужбі відомства.
«Документи буде розглянуто, однак житлову субсидію буде призначено після підписання заявником надісланих документів.
Відсутність підпису на зазначених документах вважається помилкою. Для виправлення помилки надається 30 календарних днів з дня подання заяви. Про це заявника повідомляють будь-яким способом: в особистій бесіді, поштовим зв’язком, смс-повідомленням, листом на електронну пошту, повідомленням через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України або через Портал Дія.
Для призначення субсидії людина має в зазначений термін підписати подані документи або надіслати нові – з підписом.
Водночас 30-денний термін з моменту подання першої заяви для виправлення помилки може бути продовжено на час хвороби заявника. При цьому факт хвороби має підтверджуватися документально (Положення про порядок призначення житлових субсидій, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848)», — сказано у повідомленні.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.