Перебуваючи за кордоном, чимало українців стикається з проблемою відновлення документів. У Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій розповіли, як можна отримати картку платника податків, перебуваючи поза межами України.
Які документи потрібні?
Де можна отримати картку платника податків:
- особисто у закордонній дипломатичній установі України;
- за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилаються поштою);
- через представника в українській податковій.
У Мінреінтеграції звертають увагу, що для отримання картки платника податків представником необхідно мати такі документи:
- довіреність,
- документ, що посвідчує особу представника,
- копію документа, що посвідчує особу довірителя.
Також ми писали, як ВПО підтвердити робочий стаж, якщо трудова книжка залишилася в окупації.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.