Комітет цифрової трансформації розповів, що треба робити у разі втрати мобільного телефона.
Для початку треба повідомити свого оператора мобільного зв’язку про втрату SIM-карти.
Це можна зробити, або зателефонувавши до кол-центру, або звернувшись безпосередньо до центрів обслуговування.
Після звернення мобільний оператор тимчасово припиняє обслуговування такої картки, аби ніхто сторонній не зміг нею скористатися.
Подальший порядок відновлення надання послуг у разі втрати абонентом ідентифікаційної картки визначається Вашим оператором.
Відновлення послуг у разі втрати електронних ідентифікаційних засобів анонімним абонентом (у тому числі SIM-карти, е-SIM, налаштування інтернет-роутера тощо) здійснюється за умови ідентифікації цього абонента у оператора шляхом надання персональних даних (паспорт, ID).
У Комітеті радять ідентифікуватися як абонент у оператора завчасно, оскільки це значно полегшить взаємодію клієнта з оператором у разі втрати чи викраденні мобільного телефону.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.