00:03, 23 грудня 2022
Грошовий переказ можна отримати двома способами.
Зображення від upklyak на Freepik
У Міністерстві соціальної політики України розповіли, що робити громадянам, які залишили заяву на платформі єДопомога та отримали смс-повідомлення про переказ через Western Union для отримання грошової допомоги від міжнародних організацій.
Так, міжнародна організація надсилає SMS-повідомлення з кодом банківського переказу від Western Union (MTCN-код) для отримання готівки.
Перевірити або відстежити переказ можна за посиланням.
Так, у Мінсоцполітики пишуть, що особи можуть отримати грошовий переказ двома способами:
- Використавши MTCN-код для переказу грошової допомоги безпосередньо на свій банківський рахунок через онлайн-банкінг, якщо ви є клієнтами ПриватБанку, Ощадбанку або Акцент Банку (А-Банку)
- Отримати готівку у будь-якому відділенні наступних банків-партнерів: ПриватБанк, А-Банк (Акцент Банк), Райфайзен Банк Аваль, Ощадбанк, Укргазбанк, Українська фінансова група, а також Укрпошта, Нова пошта
Які документи треба для отримання готівки у відділенні банку:
- Паспорт громадянина Україна
- ID картка
- Цифрові версії зазначених документів у державному мобільному додатку «Дія» (приймається усіма партнерами, крім Ощадбанку)
- Закордонний паспорт
Також громадянам пояснили, що робити у разі проблем з перерахуванням грошової допомоги
- Якщо ви не можете переказати гроші. на свій рахунок онлайн, відвідайте будь-яке відділення партнера Western Union (ПриватБанк, А-Банк (Акцент Банк), Нова пошта, Райфайзен Банк Аваль, Ощадбанк, Укрпошта, Укргазбанк, Українська фінансова група)
- Якщо ви не можете отримати готівку у відділенні партнера Western Union, радять зателефонувати за безкоштовним номером телефону 0800 600 122.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.