Місяць тому Комітет цифрової політики писав, що абоненти українських операторів мобільного зв’язку можуть скористатися послугою Mobile Number Portability (MNP): змінити одного оператора на інший та зберегти при цьому свій телефонний номер.
З моменту запуску послуги, серед українців спостерігається значний попит на неї. Виникають також чимало питань щодо користування послугою. Комітет цифрової політики спробував відповісти на найчастіші з них.
Інформацію про перенесення номера надає оператор, до якого переходять.
Бали, додаткові послуги, кошти на особовому рахунку при перенесенні номера до іншого оператора не переносяться.
Для отримання залишку коштів з особового рахунку, абонент повинен звернутися до свого поточного оператора і пройти ідентифікацію.
При здійсненні поповнення рахунку свого перенесеного номера, гроші можуть зараховуватися на рахунок попереднього оператора. Це пояснюється тим, що не всі банківські установи мають актуальну інформацію щодо мережі, в якій обслуговується перенесений номер наразі. А тому слід скористуватися послугами тих банківських установ, які порадити новий оператор.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.