У Міністерстві охорони здоров'я України розповіли про оформлення інвалідності під час війни.
«Для встановлення інвалідності необхідно пройти медико-соціальну експертизу (МСЕК) та мати документи, що підтверджують стійке порушення функцій організму, обумовлене захворюваннями, наслідками травм або вродженими вадами, які спричиняють обмеження нормальної життєдіяльності», - йдеться у повідомленні.
Які документи необхідні:
паспорт або ID картка з витягом з ЄДДР щодо реєстрації місця проживання;
військовий квиток (копія) або тимчасове посвідчення;
направлення на МСЕК (форма №088/о) (його можна отримати у сімейного або лікуючого лікаря);
виписки з амбулаторної картки форма 025/о, історія хвороб форма 027/о;
результати лабораторних, інструментальних, променевих обстежень;
консультативні висновки профільних обласних спеціалістів тощо;
амбулаторна картка хворого;
додаткові документи у разі необхідності підтвердження тієї чи іншої причини інвалідності.
На період дії воєнного стану українці можуть звертатися до МСЕК незалежно від місця реєстрації, проживання чи перебування. Також комісія може ухвалювати рішення про встановлення інвалідності заочно.
«Строк проходження повторного огляду для осіб з інвалідністю, в тому числі дітей, який припав на час дії воєнного стану, у разі неможливості направлення на перегляд, продовжується на строк дії воєнного стану і не пізніше 6 місяців від його припинення», - йдеться у повідомленні.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.