Пенсійний фонд України пояснив, як подати інформацію про складення Присяги, присвоєння, зміну та позбавлення рангу державного службовця в реєстр застрахованих осіб. Про це йдеться у пресслужбі ПФУ.
«Внесення відомостей про складення Присяги, присвоєння, зміну та позбавлення рангу державного службовця до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування передбачено частиною третьою статті 36 та частиною одинадцятою статті 39 Закону України від 10.12.2015 № 889-VIII “Про державну службу”.
У разі відсутності в реєстрі застрахованих осіб відомостей про присвоєння, зміну або позбавлення рангу, складання присяги, їх може подати в електронній формі страхувальник або представник страхувальника, якому делеговані відповідні повноваження. В електронному кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України створюється відповідний запис, на який обов’язково накладається цифровий підпис.
На вимогу державного службовця запис про складення Присяги, присвоєння, зміну та позбавлення рангу державного службовця робиться у трудовій книжці», — зазначили у ПФУ.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.