У столичній підземці на станції «Лівобережна» дитині продали фальшиві жетони, після чого намагалися звинуватити в шахрайстві.
Про це розповіла мати хлопчика Ольга Яблонько в Facebook, прикріпивши фото жетонів. Жінка написала, що її син купив жетони в автоматі, один з них виявився недійсним.
«Коли турнікет його не пропустив, сина стали звинувачувати, що він шахрай. Тільки після того, як він пред'явив свій гаманець працівниці метрополітену, і вона переконалася, що він платоспроможний, пропустила в метрополітен. Після чого слідом прокричала, що такого бути не може, що її обманюють», — написала вона.
Користувачі соцмережі згадали схожі випадки.
Так, у одного пасажира електронна карта іноді списує гроші за дві поїздки замість однієї, а працівники підземки тільки роблять «круглі очі». Якщо користуватися банківською карткою при оплаті проїзду, можна зробити виписку, але зі звичайною від метрополітену довести нічого неможливо.
Інший очевидець також розповів про інцидент на «Лівобережній». Тоді жінка відмовлялася пускати в метро групу третьокласників. Школа написала скаргу, а робітницю метро звільнили.