У вівторок, 2 травня, народні депутати 320 голосами підтримали у першому читанні законопроєкт № 9206, який змінює національне законодавство у сфері реклами відповідно до норм ЄС. Про це заявила одна з ініціаторок законопроєкту, заступниця голови фракції «Слуга Народу» Євгенія Кравчук.
«Гарний приклад того, як якісний законопроєкт об‘єднує сесійну залу і робить Україну на крок ближчою до ЄС, адже з ухваленням цього закону ми виконаємо 6-й пункт вимог для набуття членства в Євросоюзі», – сказала Кравчук.
Законопроєкт передбачає заборону будь-якої реклами резидентів країни-агресора, а також заборону вміщувати в рекламі дискримінаційні твердження або зображення, які розпалюють ненависть, ворожнечу чи жорстокість.
«Також ми вилучаємо архаїчні норми та спрощуємо вимоги до реклами послуг, які надаються з використанням електронних комунікацій. Крім цього, зберігаємо у законодавстві заборону реклами тютюну, електронних пристроїв для паління, рідин до них», – пояснила заступниця голови фракції «Слуга Народу».
Зокрема до Закону «Про рекламу» вносять такі зміни:
«Реклама залишиться відповідальною. І ще один крок до європейського майбутнього зроблено», – підсумувала Кравчук.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.