В Японії значно скорочують виробництво підгузків для немовлят, натомість збільшуючи обсяги виробництва продукції для літніх людей. Причина - скорочення народжуваності.
Виробник підгузків у Японії Oji Holdings повідомив, що припинить виготовляти продукт для немовлят, натомість збільшить виробництво підгузків для дорослих, пише The Guardian.
Продажі компанії впали з приблизно 700 мільйонів у 2001 році до 400 мільйонів на сьогодні.
Фірма планує розпродати дитячі підгузки на внутрішньому ринку, а потім розширити виробництво, зокрема на Індонезію та Малайзію, де очікують зростання попиту.
У заяві Oji Holdings йдеться, що її дочірня компанія Oji Nepia зараз виробляє 400 млн дитячих підгузків щороку. Виробництво падає з 2001 року, коли компанія досягла свого піку – 700 млн підгузків.
У 2011 році найбільший японський виробник підгузків Unicharm заявив, що продажі цих товарів для дорослих перевищили продажі для немовлят.
Тим часом ринок підгузків для дорослих зростає і оцінюється в понад $2 млрд. Японія зараз має одне з найстаріших у світі населення: майже 30% японців віком 65 років і старші. Торік частка осіб старше 80 років у країні вперше перевищила 10%.
Уряд неабияк переймається такою тенденцією, а прем’єр-міністр Фуміо Кісіда пообіцяв фінансову допомогу сімʼям, доступніший догляд за дітьми та більше відпусток для батьків. Проте урядові кампанії із заохочення до створення сімей мали невеликий вплив.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.