Компанія Meta має намір повернутися на китайський ринок після 14-річної перерви. Про це повідомляє The Wall Street Journal.
Відомо, що у 2009 році в Китаї заблокували Facebook. З того часу компанія, що зрештою стала Meta, не поверталась на китайський ринок.
Однак незабаром все може змінитися. Meta підписала угоду з китайським техногігантом Tencent, яка передбачає випуск нової версії окулярів віртуальної реальності для КНР.
Видання зазначає, що йдеться про VR-гарнітуру більш потужну за Quest 2, але з оптикою нижчої якості, ніж у Quest 3. Орієнтовно продажі почнуться наприкінці 2024 року.
Угода має піти на користь обом компаніям. поки Meta опікуватиметься продажем гарнітур на величезному новому ринку, Tencent, найбільша у світі компанія відеоігор, збільшуватиме доходи від продажу ігор та програмного забезпечення. Напередодні передбачуваної угоди Tencent була на межі розформування свого власного підрозділу VR.
Водночас компанії можуть зіткнутися з серйозними проблемами з реалізацією угоди: Tencent, можливо, потребуватиме схвалення китайського уряду для продажу пристроїв.
Якщо ж угоду буде реалізовано, Meta відновить позиції в Китаї після 14 років без прямої присутності там. Наразі на компанію припадає 50% світового ринку VR (продукти Sony та гарнітура Pico від китайської компанії-власника TikTok ByteDance посідають друге та третє місця).
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.