Компанія Metа, яка є власником Facebook, забороняє політичним кампаніям використовувати її нові генеративні рекламні продукти штучного інтелекту. Про це повідомляє Reuters.
«Оскільки ми продовжуємо тестувати нові інструменти створення реклами Generative AI в Ads Manager, рекламодавцям, які проводять кампанії, що кваліфікуються як реклама житла, працевлаштування, кредитування чи соціальних питань, виборів чи політики, або пов’язані з охороною здоров’я, фармацевтикою чи фінансовими послугами, заборонено використовувати ці функції Generative AI», - зазначили в компанії.
«Ми вважаємо, що цей підхід дасть нам змогу краще зрозуміти потенційні ризики та створити правильні гарантії для використання Generative AI в рекламі, яка стосується потенційно делікатних тем у регульованих галузях», - додали там.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.