У США ресторан вирішив подати до суду на відвідувача, який залишив 3000 доларів чайових офіціантці, а пізніше спробував їх забрати, передає Her.ie.
Зазначається, що інцидент стався у червні минулого року. Офіціантка Маріана Ламберт в одному з кафе в Скрентоні, штат Пенсільванія, була шокована тим, що відвідувач Ерік Сміт залишив 3000 доларів чайових за страву, яка коштувала йому всього 13 доларів. Клієнт сказав, що він залишив платіж на користь руху у соціальних мережах.
Ресторан вирішив вжити всіх необхідних заходів, щоб гарантувати законність платежу, і чекав 30 днів, щоб оголосити про те, що видавалося видатним жестом щедрості.
Але за кілька тижнів Сміт зв'язався з рестораном і вирішив оскаржити чайові.
Заклад вирішив подати до суду на цього клієнта. У ресторані сподіваються, що мають достатньо доказів для того, щоб суддя виніс рішення на їхню користь.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.