В Європейському Союзі набув чинності Акт про цифрові послуги (DSA), який надає чіткі орієнтири щодо модерації контенту, збереження конфіденційності та підвищення прозорості для користувачів. Про це повідомляє Reuters.
Нові зобов'язання в ЄС, які накладаються на IT-гігантів включають запобігання поширенню шкідливого контенту, заборону або обмеження певних методів таргетування на користувачів, а також обмін деякими внутрішніми даними з регуляторами та пов'язаними з ними спеціалістами з наукових галузей.
Наразі правила стосуються лише 19 найбільших онлайн-платформ, які мають понад 45 млн користувачів у ЄС. Однак з середини лютого вони поширюватимуться на різноманітні онлайн-платформи, незалежно від їхнього розміру.
За порушення DSA будь-яка компанія може отримати штраф у розмірі до 6% від свого глобального обороту, а повторні порушення можуть призвести до заборони діяльності в Європі.
Дві з компаній, які включили в списку дострокового регулювання – гігант електронної комерції Amazon та німецький ритейлер одягу Zalando – наразі оскаржують в суді своє включення до списку.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.