Компанія Meta та Євросоюз домовилися про проведення в липні стрес-тесту щодо правил ЄС стосовно онлайн-контенту. Про це повідомляє Reuters.
Керівник галузі Тьєррі Бретон повідомив, що провів продуктивну дискусію з генеральним директором Meta Марком Цукербергом у Менло-Парку щодо цифрових правил ЄС: DSA, DMA та AI Act. Він також додав, що 1 000 співробітників Meta працюють над Законом про цифрові послуги (DSA).
Раніше в червні Бретон заявив, що Meta повинна буде продемонструвати заходи, які вона планує вжити для дотримання правил ЄС щодо онлайн-контенту, відомих як Закон про цифрові послуги (DSA), після 25 серпня, або зіткнутися з серйозними санкціями.
DSA забороняє певні види таргетованої реклами на онлайн-платформах, зокрема ті, що призначені для дітей, або ті, що використовують особливі категорії персональних даних, такі як етнічна приналежність, політичні погляди та сексуальна орієнтація.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.