Європейська комісія вимагає від технологічного гіганта Google продати частину рекламного бізнесу у зв’язку із можливими порушеннями конкуренції у використанні технології. Про це повідомляє Associated Press.
У попередньому висновку за результатом розслідування від 2021 року Єврокомісія дійшла висновку, що для вирішення проблеми з невідповідністю антимонопольному законодавству ЄС компанія має відмовиться від частини своїх послуг.
Єврокомісія з червня 2021 року досліджувала, чи відповідає Google порушив європейські правила конкуренції, надаючи перевагу власній рекламній технології перед конкурентами.
«Google представляє інтереси і покупців, і продавців. І, водночас, компанія задає правила щодо того, як зійдуться попит і пропозиція», – зазначила віцепрезидентка Єврокомісії Маргрете Вестагер.
Google може оскаржити висновок до фінального рішення. У компанії вже заявили, що не погоджуються з висновком Єврокомісії.
«Наші рекламні технології допомагають інтернет-сайтам і застосункам фінансувати свій контент, і дозволяють малим та великим компаніям ефективно виходити на нових клієнтів», – заявив Ден Тейлор, віцепрезидент Google з питань реклами.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.