Google Alphabet запускає нові функції для рекламодавців на основі штучного інтелекту. Про це пише Reuters.
14 червня Google Alphabet оголосив про запуск двох нових функцій штучного інтелекту для рекламодавців, які зможуть автоматично знайти найкращі місця розміщення реклами для брендів у сервісах технологічної компанії.
Раніше Google вже представив інструменти штучного інтелекту для рекламодавців, але тепер він використовує цю технологію, щоб допомогти брендам досягти більш конкретних цілей для своїх оголошень.
Одна з нових функцій, яка називається Demand Gen, використовуватиме штучний інтелект для розміщення фото- та відеореклами рекламодавця в кількох продуктах, таких як Gmail, канал YouTube і Shorts.
«Штучний інтелект позбавить рекламодавців необхідності думати про те, де вони повинні розміщувати свою рекламу, а технологія буде зосереджена на пошуку місць розміщення, які є «блискучими, візуальними та захоплюючими», – сказав Відх’я Шрінівасан, віце-президент Google і генеральний менеджер з реклами.
Друга функція використовуватиме штучний інтелект для пошуку найкращих місць розміщення реклами з метою збільшення кількості переглядів відеореклами бренду.
За словами Шрінівасани, ранні тести показують, що бренди отримали в середньому на 40% більше переглядів відео за допомогою нового інструменту.
Вона додала, що завдяки новим функціям Google, які переймуть на себе «важку роботу для рекламодавців», бренди зможуть більше зосередитися на своїй маркетинговій стратегії та оповіді.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.