Компанії повинні маркувати контент, створений штучним інтелектом, у межах боротьби з фейковими новинам. Таку думку висловила заступниця голови Єврокомісії Віра Йоурова, передає Reuters.
У Єврокомісії зростає занепокоєння щодо можливого зловживання технологією ШІ та ймовірності того, що зловмисники та навіть уряди можуть використовувати її для отримання набагато більшої кількості дезінформації, ніж раніше.
«Підписанти, які інтегрують генеративний штучний інтелект у свої сервіси, такі як Bingchat для Microsoft, Bard для Google, повинні створити необхідні гарантії, щоби ці сервіси не могли використовуватися зловмисниками для створення дезінформації», — сказала Йоурова.
«Підписанти, які мають сервіси з потенціалом для поширення дезінформації, створеної штучним інтелектом, повинні, у свою чергу, запровадити технологію для розпізнавання такого контенту та чіткого позначення для користувачів», — додала вона.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.