Pepsi вперше за 15 років вирішила оновити свій логотип. Про це йдеться у заяві компанії.
Зазначається, що новий логотип зʼявиться в Північній Америці до 125-річчя бренду, а в усьому світі — у 2024 році.
Серед головних змін, яких зазнає лого популярного бренду: розміщення назви компанії в центрі кола, а не поряд, та посилення яскравості кольорів.
Слово Pepsi буде написане жирним шрифтом чорного кольору, що відображатиме «впевненість бренду та непримиренний спосіб мислення».
Кольорами нового логотипу стали яскраво-червоний, синій електрик і чорний кольори.
«Ми розробили новий стиль бренду, щоб поєднати майбутні покоління зі спадщиною нашого бренду, поєднавши відмінності нашої історії з сучасними елементами, щоб продемонструвати наше сміливе бачення того, що має відбутися», – сказав Мауро Порчіні, старший віцепрезидент та головний дизайнер PepsiCo.
Фото: mma.prnewswire.com
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.