Клієнт криптовалютної біржі Coinbase стверджує, що його гроші зникли після злому облікового запису, а компанія, за його словами, відмовилася нести відповідальність.
Як розповідає Вloomberg, власник облікового запису подав до суду, намагаючись повернути 96 000 доларів, які, за його словами, були в нього вкрадені.
Так, Джаред Фергюсон зі Стейтен-Айленда, штат Нью-Йорк, стверджує, що в травні він отримав повідомлення від свого мобільного оператора з описом запиту на зміну SIM-карти, якого він не надсилав. Фергюсон сказав, що коли він наступного дня відновив роботу свого iPhone за допомогою нової картки, то дізнався, що майже всі його заощадження зникли з його облікового запису Coinbase.
Фергюсон стверджує, що відповідно до законів штату та федеральних законів Coinbase, найбільша криптовалютна біржа США, несе відповідальність за несанкціоноване зняття коштів. Але компанія відмовилася відшкодувати йому витрати, зазначивши в електронному листі, що він відповідає за безпеку паролів і кодів двофакторної аутентифікації, пише Вloomberg згідно з позовом.
«Зверніть увагу, що ви несете повну відповідальність за безпеку вашої електронної пошти, ваших паролів, ваших кодів 2FA і ваших пристроїв», — написала Coinbase Фергюсону згідно зі скаргою, поданою в понеділок до федерального суду Сан-Франциско.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.