Зображення гірської вершини Матергорн, розташованої на кордоні Швейцарії, незабаром зникне зі знаменитої трикутної упаковки шоколадних батончиків Toblerone. Це станеться через те, що американський власник бренду переносить частину виробництва за межі Швейцарії. Про це повідомляє швейцарська газета Aargauer Zeitung.
За словами виробника, американської компанії Mondelez, пірамідоподібна шоколадка, яка відображає альпійську вершину, матиме нове маркування.
Компанія заявила, що зображення гори висотою 4 478 метрів замінять на узагальнену гірську вершину.
З 2017 року діють суворі правила. Вони передбачають, що національну символіку не можна використовувати для реклами продуктів на основі молока, які виробляють не виключно в Швейцарії. Для інших сирих харчових продуктів цей поріг становить не менш як 80%.
У заяві BBC Mondelez повідомила, що переносить частину виробництва за межі країни, щоб «реагувати на підвищений попит у всьому світі та розвивати наш бренд Toblerone на майбутнє».
Зазначається, що нова упаковка включатиме «новий шрифт, який відрізняється, і логотип Toblerone, що черпає натхнення з архівів Toblerone, а також підпис нашого засновника, Тоблера».
Шоколад Toblerone, виготовлений зі швейцарського молока з медом і мигдальною нугою, вперше надійшов у продаж у 1908 році в Берні, столиці Швейцарії.
Але лише в 1970 році зубчастий силует гори Матергорн дебютував на його упаковці, а до того часу з'являлися бернський ведмідь і орел, згідно з інформацією на сайті Toblerone.
Компанія Mondelez повідомила, що Берн був «важливою частиною нашої історії і залишиться нею в майбутньому».
У 2016 році Toblerone викликав суперечки, коли змінив дизайн шоколаду. У плитці розмістити нові характерні трикутні шматочки, щоб знизити витрати.
Після критики такого рішення компанія повернулася до початкової форми через два роки.