Історія рекламної кампанії, яка мала б принести дохід, а, натомість зіпсувала репутацію, трапилася з шотландською броварнею Brewdog. Про це повідомляє BBC.
Справа в тому, що керівник компанії з виробництва пива вирішив «заробити» покупців за рахунок фейкової реклами.
У 2021 році він організував акцію, яка обіцяла, що серед пляшок з пивом, є шанс знайти пивну банку, виготовлену з чистого золота.
Люди почали купувати ящики з пивом, виявляючи, що обіцяні банки з чистого золота насправді лише позолочені.
За твердженнями самого керівника Джеймса Ватта, він «щиро» вважав, що пивні банки - з чистого золота.
Обмануті переможці звернулися до Управління стандартів реклами, яке підтримало їхні скарги.
Розгорівся скандал. Історія про нечесну рекламу була в усіх заголовках.
Керівник компанії був змушений вибачатися, а також зателефонувати усім переможнцям і запронувати їм «повний грошовий еквівалент», як альтернативу призу.
Як наслідок Ватт спорожнив свій гаманець на 565 тис євро, аби залагодити конфлікт.
Джеймс Ватт зізнався, що виплачена «постраждалим» сума перевищує його дві річні зарплатні.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.