Новий власник Twitter Ілон Маск заявив, що Apple пригрозила видалити Twitter зі свого магазину застосунків App Store без пояснення причин і практично припинила закуповувати рекламу в соцмережі.
Так, Маск звинуватив корпорацію Apple в цензурі та «ненависті до свободи слова», розкритикував 30-відсоткову комісію для розробників і навіть публічно запитав у Тіма Кука, «в чому справа».
За даними видання The Washington Post, у першому кварталі 2022 року Apple витратила 48 мільйонів доларів на рекламу в Twitter, ставши найбільшим рекламодавцем у соціальній мережі. До цього витрати на рекламу значно перевищували 100 млн доларів щорічно.
Своєю чергою, журналісти 9to5mac зауважують, що зниження обсягів реклами Apple в Twitter може бути пов'язано з дефіцитом основного продукту компанії – iPhone 14 Pro та 14 Pro Max. Виробництво цих телефонів було скорочено через спалах COVID-19 на заводі в китайському Чженчжоу.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.